Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Στη Βουλή ξανά ο κόμβος στον Άγιο Δημήτριο Πέτα



Συντάχθηκε απο τον/την ΗΧΩ   
kombos agioy dhmhtrioy 2011 1os
Παρά τα χρονοδιαγράμματα, έμεινε όπως είχε
Το θέμα του κόμβου της Ιόνιας Οδού στον Άγιο Δημήτριο Άρτας έφεραν στη Βουλή τρεις βουλευτές της Ν.Δ., οι Κώστας Παπασιώζος (Άρτα), Σταύρος Καλογιάννης (Γιάννινα), και Δημήτρης Τσουμάνης (Πρέβεζα) ρωτώντας τον αρμόδιο Υπουργό Μεταφορών Γιάννη Ραγκούση για ποιους λόγους αδυνατεί το Υπουργείο να προχωρήσει στην ολοκλήρωση του έργου. Οι εργασίες έχουν ουσιαστικά διακοπεί παρά τις κατά καιρούς διαβεβαιώσεις. «Αναρωτιόμαστε, μαζί με όλους τους Ηπειρώτες, πως είναι δυνατό το Υπουργείο να ολοκληρώσει την Ιόνια οδό, όταν για ένα μικρό τμήμα της, μήκους 8 χλμ., έχει δώσει επισήμως τρία χρονοδιαγράμματα και δεν έχει τηρήσει κανένα» αναφέρουν, μεταξύ άλλων, οι βουλευτές.
(14/9/2011)
Να σημειωθεί πως η παράκαμψη Άρτας της Ιόνιας, έχει παραδοθεί εδώ και 8 χρόνια περίπου και ο δρόμος από τον κόμβο Σελλάδων έως τον κόμβο Αγίου Δημητρίου  έχει παραδοθεί στην κυκλοφορία εδώ και μήνες, όμως ο κόμβος ακόμη δεν έχει κατασκευαστεί. Όμως καθημερινά είναι πολλά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο δρόμο, με τον ο κίνδυνο ατυχημάτων να αυξάνεται όσο περνάει ο καιρός.
Γεφύρι…
Ο κόμβος Αγίου Δημητρίου, για το οποίο έχουν συνεδριάσει πάμπολλες φορές, δημοτικά και νομαρχιακά συμβούλια, έχουν γίνει αμέτρητες συσκέψεις και επισκέψεις, έχουν χυθεί κιλά μελάνης για να καταγραφούν δηλώσεις απόψεις και υποσχέσεις, ακολουθεί τον θρύλο του Γεφυριού της Άρτας, μετά από κάθε σύσκεψη να ολοκληρώνεται, και ύστερα να ξεχνιέται.
Η τελευταία προθεσμία για την ολοκλήρωση του κόμβου, ήταν η 30η Ιουνίου φέτος, ενώ είχαν εξαγγελθεί άλλες δύο «ολοκληρώσεις το 2009 και το 2010.
Όμως ο κόμβος, αντί να γίνει ανισόπεδος, μένει ισόπεδος και ταλαιπωρεί τους διερχόμενους.
Στην Ερώτησή τους οι βουλευτές αναφέρουν:
«Η παράκαμψη της Ιόνιας οδού στο ύψος της Άρτας, από τον κόμβο Σελλάδων έως τη Φιλιππιάδα, έχει συνολικό μήκος 23 χιλιόμετρα περίπου.
Το πρώτο τμήμα της παράκαμψης, μήκους 15 χιλιομέτρων, από τον κόμβο Αγίου Δημητρίου μέχρι τη Φιλιππιάδα ολοκληρώθηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία προ οκταετίας περίπου. Το υπόλοιπο τμήμα, από τον κόμβο Σελλάδων μέχρι τον κόμβο του Αγίου Δημητρίου ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2005. Η ολοκλήρωση του τμήματος αυτού, μήκους 8 χιλιομέτρων και η απόδοσή του σε κυκλοφορία είχε προγραμματιστεί να γίνει στο τέλος του 2009. Αυτό δεν έγινε, λόγω καθυστερήσεων στη συμπληρωματική σύμβαση εργασιών.
Τον Ιούνιο 2010, απαντώντας σε Ερώτησή μας στη Βουλή, ο Υφυπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ διαβεβαίωνε ότι «… ο ανισόπεδος κόμβος της Άρτας προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2010»! Ούτε αυτό έγινε.
Τον Ιανουάριο 2011, πριν από οκτώ (8) μήνες, απαντώντας σε νέα Ερώτησή μας, ο αρμόδιος Υφυπουργός διαβεβαίωνε ότι «… η ημερομηνία περαίωσης του έργου έχει οριστεί στις 30 Ιουνίου 2011». Ούτε και αυτό το χρονοδιάγραμμα έχει τηρηθεί!
Σήμερα βρισκόμαστε σχεδόν στα μέσα Σεπτεμβρίου 2011 και το χειρότερο είναι ότι απομένουν να εκτελεστούν σημαντικές εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο Άρτας, με αποτέλεσμα να είναι αδύνατο να ολοκληρωθεί το έργο τους επόμενους μήνες. Τονίζεται δε, ότι η υφιστάμενη προσωρινή σύνδεση μέσω ισόπεδου κόμβου εγκυμονεί μεγάλους κινδύνους για τους διερχόμενους.
Αναρωτιόμαστε, μαζί με όλους τους Ηπειρώτες, πως είναι δυνατό το Υπουργείο να ολοκληρώσει την Ιόνια οδό, όταν για ένα μικρό τμήμα της, μήκους 8 χλμ., έχει δώσει επισήμως τρία χρονοδιαγράμματα και δεν έχει τηρήσει κανένα!
Καταλήγοντας οι βουλευτές ερωτούν τον αρμόδιο Υπουργό:
-Για ποιους λόγους αδυνατεί το Υπουργείο να τηρήσει έστω κι ένα (1) χρονοδιάγραμμα έργου;
-Για ποιους λόγους έχουν ουσιαστικά διακοπεί οι εργασίες στον ανισόπεδο κόμβο της Άρτας;
-Πότε, επιτέλους, θα ολοκληρωθεί και θα αποδοθεί στην κυκλοφορία ο κόμβος στην Άρτα;
-Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της Ιόνιας οδού, στην οποία οι εργασίες έχουν σταματήσει από τις αρχές του 2011;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου